Kundservice svarar

Välkommen att kontakta oss! Du kan nå oss på olika sätt beroende vad ditt ärende gäller och vad som passar dig bäst. Här hittar du också svaren på många vanliga frågor.

Om du vill ha hjälp kan du nå oss genom att ringa, mejla, skicka brev eller kontakta oss via Facebook.

Besöka våra kontor

Observera att våra kontor, förutom i Sundbyberg och Göteborg, endast har öppet för bokade besök. Vill du boka besök ring 010-579 26 60. Tänk på att du endast ska använda numret om du vill boka ett besök.

Våra kontor

Så här gör du när du ringer

När du ringer till oss möts du av en automatisk röst. Rösten ber dig beskriva vad du vill ha hjälp med.

  • Vill du komma i kontakt med kundservice berättar du vad ditt ärende handlar om.
  • Om du söker en viss person säger du namnet på den du vill komma i kontakt med.
  • För att bli kopplad till växeln säger du ”växel”.
    Om den automatiska rösten inte förstår, kopplas du till kundservice.

Är du i utlandet?

Om du är i utlandet och behöver komma i kontakt med oss ringer du +46 8 564 851 50.

Vår kundservice och växel är öppen

i dag fram till 16.00.

Väntetider just nu

Väntetider:

1–2

min

Kortare väntetid: tidig förmiddag och sen eftermiddag. Längre väntetid: lunchtid – mellan 11.00 och 14.00.

Vill du bli uppringd?

Under våra öppettider kan du lämna ditt telefonnummer i vår uppringningsfunktion. Vi ringer dig när det är din tur. Observera – vi kan endast ringa dig som har ett svenskt telefonnummer.

Frågor och svar

Dina synpunkter är viktiga

Dina synpunkter är viktiga för oss. Både de som handlar om sådant som är bra och sådant som kan fungera bättre i vår verksamhet.