På vår webbplats använder vi cookies som gör att ditt besök ska fungera bättre. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder cookies. Mer om cookies.
Här har vi samlat de vanligaste frågorna vi får när man söker jobb hos oss.
Du som har fått besked av din chef om att du har möjlighet att ansöka om företrädesrätt kan ansöka om det.
Om du inte fått ett bekräftelsemejl har din ansökan inte registrerats. Försök då att skicka in den på nytt. Får du ändå ingen bekräftelse ska du kontakta den HR-konsult som står i annonsen.
Normalt tar en rekrytering runt tre månader. Säkerhetsklassade tjänster tar ofta lite längre tid.
När vi rekryterar samarbetar vi med Skatteverket. Det betyder att du har kontakt med en HR-konsult från Skatteverket när du söker jobb hos oss.
Det kan du göra fram till klockan 24.00 sista ansökningsdagen. Därefter stängs annonsen och försvinner från listan med lediga jobb. Tyvärr kan vi inte ta emot ansökningar som kommer in försent.
På IT-avdelningen tar vi emot spontana ansökningar; mejla till oss! Till övriga verksamheten kan vi tyvärr inte ta emot spontana ansökningar. Men fortsätt följa våra lediga jobb så kanske det snart dyker upp något som passar dig.
När vi tillsatt en tjänst hör vi av oss till alla som sökte den. Om du varit på intervju får du en personlig återkoppling, annars får du ett mejl.
Spontanansökan till it-avdelningen
Anställd hos oss tidigare
Vad är delningslänkar?
Blanketter/Trycksaker
Telefonnummer till växel och kundservice:
0771-73 73 00
Måndag-fredag klockan 8-16.